Vitaminer för barn!



För ett tag sedan började vi med GNLDs VITA SQUARE till våra barn. Ju mer information vi fått om GNLDs kosttillskott desto mer intresserad har jag blivit av produkterna.

Tidigare har vi köpt vitaminer på ica eller apoteket och inte funderat så mycket på vad det är för något utan tänkt, vitaminer som vitaminer. Men allt eftersom har vi börjat inse att det är stor skillnad.

Det som utmärker GNLDs VITA SQUARE är att de är gjorda helt av naturliga ingredienser. De innehåller inga kemiskt framställda vitaminer eller mineraler, inga konstgjorda färgämnen inga konserveringsmedel och endast natruliga sötningsmedel.

Förutom att de innehåller de viktga mineralerna och vitaminerna innehåller de även GNLDs unika TRE-EN-EN kornkoncentrat med viktiga lipider (inkl omega-3 och omega-6) och steroler som hjälper cellerna i kroppen att få näring, förnyas och skyddas.

Tuggtabletterna kan man ge till barn från de att de klarar att tugga tabletterna och de kan äta upp till tre stycken per dag. De behöver inte ges i samband med måltid utan kan tas när som helst på dygnet.

Eftersom jag tror starkt på dessa helt naturliga kosttillskott har jag beslutat mig för att bli återförsäljare för GNLD.

Här i min blogg kommer du kunna läsa om mina favoritprodukter.

Vill du också ge ditt/dina barns kropp en bra start i livet och vill prova de här vitaminerna så kan du beställa dem via mig. 

Rekomenderat pris är 267 kr för 180 tabeletter.

Hela augusti får du 10% rabatt om du beställer för över 500 kr.

Kontakta mig genom att skicka ett mejl





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0